6.7.17

גן המפלצות - הבילוי החם של הקיץ

אתמול ביקרנו בגן המפלצות (או כמו שהקטנה שלי קראה לזה גן המפלצולים). אטרקציה מושקעת מאוד ומתאימה לכל המשפחה. נגישה לעגלות ולנכים (למרות שיש מייצגים שנמצאים על אזור חולי ולכן לא ניתן להתקרב אך 85% נגיש).
גן המפלצות נמצא במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. התצוגה היא בשטח פתוח ללא מיזוג! 
אני ממליצה לבוא באזור השעה שמונה בערב כשמחשיך והמוצגים מוארים. נכון זה מאוחר אבל אחרת כל הקסם אובד. אני הייתי עם הקטנה שלית בת 3.5 והיא החזיקה מעמד יפה עד השעה 22:30!


בתערוכה יש 20 מייצגים, המייצגים פועלים עם הפסקה של 4 דקות בין הפעלה להפעלה. המפלצת מספרת על עצמה ואז ויש מופע עם אורות והיא שרה.

לתערוכה יש מספר אטרקציות נוספות, בכניסה מקבלים דף עם מפה של המקום ומקבלים דף נוסף עם שמות המפלצות ושורה מהשיר שלהם, המשימה: להתאים בין המפלצת לבין השיר (שזה אומר שחייבים להשאר בכל מייצג ולשמע הכל כי זה לא אינטואיטיבי ברובו). בין המשתתפים תוגרל טיסה משפחתית ליורודיסני!!! מותר לחלום...


בנוסף מי שלוקח ילדים קטנים למייצגים אני מזהירה יש שני מייצגים שמשפריצים מים, והיו ילדים (גם שלי) שנבהלו מאוד ובכו במשך דקות ארוכות. המייצגים הם: "מגעולה" ו"שופוני".

אני ממליצה גם להכיר להם את הדמויות כי יש כמה מפחידות, בהופ עשו אנימציה שלהן, זה מעולה, מעלה לדוגמא את "מוג-לב".



יש עוד כמה אטרקציות -
1. ארגז חול ענקי שבו אפשר ליצור מפלצות:

2. ג'ימבורי ענק:
סליחה אבל יצא מטושטש...

וכמובן שיש חנות מתנות, דוכני אוכל (פיצות וכו..), וקרוסלה בתשלום נוסף.

אני ממליצה בכל הלב. ממש נהננו, צחקנו והשתוללנו, שרנו ורקדנו...
נכון חם מאוד כי זה בחוץ, אבל אחרי שהשמש שוקעת אפשר להנות מרוח קלילה או להצטייד במניפה....






המפלצת האהובה על הקטנה שלי, החליטה לקרוא לה "רעבן"



לפני שהחשיך...

מחירים 109 ש"ח לכרטיס - יש 1+1 בחברות באשראי, וכרטיס ב-49 ש"ח ללקוחות חצי חינם.


אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה